dimarts, 18 de setembre del 2012


A l'Esperanza perduda

(amb disculpes, si calen, però és que per a mi sempre serà l'Alcaldessa per antonomàsia)


Un vent fred bufa a Madrid
que si bades t’encostipa;
Esperanza n'està tipa,
i ja sabeu el que ha dit:
L’Alcaldessa ha dimitit.

L’ala dreta del partit
al líder popular va
afaitant-li el sotabarba
o ficant-li a l’ull el dit.
L’Alcaldessa ha dimitit.

Li convé un retrovisor
per, quan vagin més mal dades,
esquivar les punyalades
per l’esquena i a traïció:
La Alcaldesa dimitió”

2 comentaris:

  1. "La alcaldesa dimitió"
    per dissort de periodistes
    d'humor caricaturistes
    que han vist acabar el filó.

    L'alcaldessa d'exabrupte
    mitjonets post-atemptat
    llufa a micròfon tancat
    se'n va, ja no en tinc cap dubte.

    M'han dit però, ho tinc per cert,
    que deixa bon successor
    i que no és calb com el Wert.

    Ara ens queda la Botella...
    La Cibeles ha exclamat:
    "¡Pardiez, que dimita ella!"


    Felicitats pel bloc!!!!





    ResponElimina
  2. Per l'Alcorcon-Eurovegas
    la màfia en va donar el sí
    i un amic meu em va dir:
    hi suca la lideressa!

    (Quins collons té la mestressa!)

    A aquell que hi s'hi gasti els sous
    per poder fer el pelotasso
    li abuidaran el casso
    i perdrà esquelles i bous

    (L'Esperanza em toca els ous!)

    ResponElimina